نمایش مطلب

در مورد سیم کارت همراه اول چه میدانید در مورد سیم کارت همراه اول چه میدانید در مورد سیم کارت همراه اول چه میدانید
در مورد سیم کارت همراه اول چه میدانید

هنگامیکه شارژ من تمام می شود ولی من از خطم استفاده نکرده باشم باید دلیل آن را چگونه متوجه شوم؟

ممکن است که از دلایل استفاده از شارژ سیم کارت خود اطلاعی نداشته باشید، می تواند استفاده از اینترنت آزاد ویا فعال شدن بسته معلق اینترنت باشد ویا حتی فعال بودن خدمات مبتنی بر محتوا ویا قبلا خط خود را دایورت نموده اید ویاشاید فعال بودن سرویس محدودیت مکالمه و ... باشد.

برای اطلاع از تمام موارد گفته شده می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

استعلام بسته اینترنت: شماره گیری کد دستوری *100*10#

 

خدمات مبتنی بر محتوا: شماره گیری کد دستوری *800#

 

لغو انتقال تماس ها: شماره گیری کد دستوری ##002#

 

استعلام سرویس محدودیت مکالمه: شماره گیری کد دستوری *10*244#

باید بدانید که جهت مطلع شدن از خلاصه کارکرد خود می توانید از طریق مراجعه به اپلیکیشن «همراه من»، منوی خدمات، گزینه خلاصه کارکرد و یا پرتال «همراه من»، منوی شارژ من، ریزمکالمات، گزینه خلاصه کارکرد را انتخاب نمایید.

قابل توجه مشترکین محترم باید بگوییم که زمانی که چند شارژ را باهم خریداری میفرمایید این شارژ ها همزمان با شارژ بانوان در آن لحظه باهم جمع نمیشوند به این شکل که هرکدام در بازه زمانی خاص خودشان امکان استفاده را به شما خواهند داد.

شایدبرایتان سوال باشد که مهلت زمانی اعلام شده برای مختص هدیه شارژ میباشد؟ 

خیر مهلت و زمان استفاده از شارژ بانوان، شامل کل مبلغ شارژ و همینطور 30 درصد شارژ هدیه می باشد.

چطور میتوانم استعلام بگیرم که بدانم خط بنام خودم هست یا خیر؟؟

جهت ‌گرفتن استعلام برای اینکه خط به نام شما هست یا خیر می توانید وارد نسخه جدید اپلیکیشن «همراه من» بشوید واز منوی سمت راست (3خط) را انتخاب کنید، نام و نام خانوادگی مالک سیم کارت در بالای صفحه نمایش داده شده است ؛ هم چنین شما می توانید از طریق پرتال «همراه من» از منوی سمت چپ (پروفایل)، گزینه اطلاعات من و سپس اطلاعات مشترک را انتخاب نمایید و اطلاعاتی را که میخواهید به دست آورید.

چطور ممکن است که خطی ک بنام خودمان است تخلیه شود ؟ و تخلیه سیم کارت چگونه صورت میگیرد؟

بله درصورت اتفاق افتادن مراحلی که برایتان توضیح خواهیم داد خطوط اعتباری تخلیه خواهند شد و ازشما سلب می شوند.

اگر خط شما طی 90 روز هیچگونه تراکنش ورودی و خروجی نداشته باشید به عنوان مثال شارژ، خرید بسته و ... را نداشته باشید خط شما قطع یکطرفه می شود. اگر خط طی 90 روز در وضعیت قطع یکطرفه بماند و افزایش اعتبار انجام نشود سپس دوطرفه قطع می گردد؛ و چنانچه خط 9 ماه همچنان در حالت قطع دوطرفه باقی بماند و هیچ اقدامی حتی برای افزایش اعتبار انجام نشود خط تخلیه شده و در مراحلی قرار میگیرد ک از شما سلب امتیاز خواهد شد.

آیا میدانستید که اگرموقعیت و زمین مناسب داشته باشید میتوانید برای نصب دکل اقدام نمایید؟

بله درست است درصورتی که تمایل به نصب دکل دارید باید زمین مدنظرخود را یا به شکل فروشی یا اجاره ای دراختیار همراه اول قراردهید.

برای انجام این امر شما میتوانید از راه های مختلفی باپشتیبانی همراه اول ارتباط برقرار کنید.

تماس با اپراتورهای مرکزتماس ۹۹۹۰ بااستفاده از خطوط همراه اول و یا ۰۹۱۲۹۹۹۰ رامیتوانند تمامی خطوط بگیرند.

راه دوم استفاده از اپلیکیشن همراه من میباشد ک ازطریق حساب کاربری خود و گزینه ی تماس بامن میتوانید اقدام کنید.

راه سوم باز هم از طریق همراه من میشود که ازطریق چت با کارشناسان مربوطه از گزینه ی ازمن بپرس استفاده کنید.

ویا اینکه از طریق پست الکترونیک همراه اول اطلاعات کسب نمایید. (Email: [email protected] )

خرید و فروش انواع سیم کارتهای دائمی و اعتباری امروزه راحتتر وبه نوعی خیلی رایج می باشد حتی با قیمت های مختلف وتنوع بالا برحسب نیازتان به فروش می رسد. سیم کالا با افتخار این شرایط را فراهم کرده که شماهمراهان همیشگی انواع سیم کارت ‌های همراه اول دائمی با شماره‌های رند ومعمولی و قدیمی که در بازار هستند رامشاهده نمایید . همچنین با مناسب ترین و بهترین قیمت آنها راخریداری کنید.

اگر سیم کارتتان تخلیه شده و میخواهید مجدد دایر کنید هزینه ی مجدد دایری خطوط تخلیه شده ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.

ولی درحال حاضر بصورت رایگان انجام میشود.

اگردر لیست شماره های خود در همراه من گوشی خود شماره ای مدنظر شماست ک می خواهید آن را به شکل غیر حضوری غیر فعال کنید میتوانید از طریق اپلیکیشن همراه من و قسمت منوی خدمات وارد مدیریت آن شوید و برای خط موردنظرتان گزینه سلب مالکیت را انتخاب نمایید.

در سیم کالا میتوانید از هدر رفتن وقت و هزینه خودتان جلوگیری نمایید .واقعا فرقی ندارد که شماسیم کارت صفر بخواهید یا کارکرده، شما می توانید با مراجعه به سایت سیم کالا از تمامی خدمات استفاده کنید. از جمله این مزایا خرید و فروش سیم کارت به صورت غیرحضوری و یا استعلام قیمت سیم کارت خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید.

سیم کالا مرجع معتبریست برای خرید و فروش سیم کارت شما با بهترین قیمت می باشد. شماهم می توانید در سریع ترین زمان ممکن، متنوع‌ترین سیم کارت های رند همراه اول و رایتل را با بهترین قیمت خریداری کنید. 

با افتخار باید بگویم که در سیم کالا کارشناسان ما درهر زمینه و استعلام قیمت سیم کارت شما را راهنمایی خواهند کرد. به جای اتلاف در زمان، خرید و فروش سیم کارتتان را بدون مراجعه حضوری انجام دهید

همه میدانیم شرکت همراه اول، گسترده ترین و اولین اپراتور تلفن همراه می باشد. تاکنون بیشترین تعداد مخاطب مختص به این اپراتور بوده است . به لحاظ پوشش شبکه ای ، همراه اول گسترده ترین پوشش را در کشور دارد.

برای گرفتن بهترین قیمت سیم کارت همراه اول به دو روش میتوانید از سایت سیم کالا استفاده کنید 

روش اول قیمت حدودی از طریق خود سایت میباشد 

روش دوم برای افرادی می باشد که قیمت دقیق میخواهند که باید مستقیم به کارشناسان متخصص قیمت گذاری متصل شوند.

ب دلیل نوسانات قیمت در بازار اکنون و اخیرا باید برای فروش سیم کارت خود قیمت لحظه ای را پرسید.

شما اگرقصد فروش سیم کارت خود رادارید ابتدا باید با کارشناسان متخصص ما مشورت کنید و پس از درجریان گذاشتن دلایل فروش سیم کارت خود از طریق این کارشناسان زمان و نحوی فروش را جویا شوید .

سپس با دانستن این شرایط قیمت دقیق سیم کارت خود را دانسته واقدام به فروش نمایید.

گفته شود که سایت سیم کالا بهترین قیمت رابرای سیم کارت شما برای فروش میدهد و در کوتاهترین زمان ممکن حتی به شکل غیرحضوری خریدارسیم کارت شما می باشد.

برای قیمت گذاری ویا فروش سیم کارت مخصوصا اگر رند باشند، کار خیلی حساس و پیچیده ای می باشد. همچنین ارزش گذاری درست و مناسب و منطقی سیم کارت کمک میکند که سریع تر و راحت تر سیم کارت شما بفروش برسد. فراموش نکنید که ارزش گذاری ارزان باعث تردید کاربران درهنگام خرید می شود وهمینطور دقت داشته باشید که درج قیمت گران روی سیم کارتهای رند هم سبب رقبت نکردن کاربران و منصرف شدن برای خرید از شما می شود.

بزرگترین دغدغه‌ برای فروشندگان سیم کارت که با آن مواجه اند، این بوده است که بسیاری از افراد سیم کارت‌های رند و غیر رند دارند ومی خواهند قیمت گذاری حرفه ای و درست و دقیق از کارشناسان ما داشته باشند. 

 

نظر کارشناسان مانظر کسانیست که بسیار در این زمینه فعالیت و تجربه فراوان داشته اند، رعایت نکات احلاقی و اصولی در زمینه خرید و فروش سیم کارت به شما این اطمینان را میدهد که سیم کارت خود را با مناسب ترین قیمت و به راحتی بفروشید.

مطلب مهمی که برای بخش فروشگاهی این سایت وجود دارد اینست که این فروشگاهها فقط مخصوص افراد خاص نیست حتی کسانی که بیش ازچند خط برای فروش و شروع این کار داشته باشند و بخواهند اقدام جدی بعمل بیاورند میتوانند با ایجاد فروشگاه در این سایت به هدف خود نزدیک شوند.

اطلاعات تکمیلی بزودی به این خبر اضافه میشود