نمایش مطلب

نصب همراه من روی گوشی نصب همراه من روی گوشی نصب همراه من روی گوشی
نصب همراه من روی گوشی

یکی از برنامه های کاربردی درهمراه اولی هانصب برنامه ی (همراه من )می باشد که لازم است ب تعدادی سوال متداول دراین رابطه جواب دهیم.

به عنوان مثال سوال می شود که آیا میشود ازطریق نصب همراه من درگوشی خود قبض تلفن خودرا پرداخت کرد؟ 

باید در جواب بگویم که بله با ورود به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه ی پرداخت صورتحساب اقدام کرده و مراحل پرداخت را انجام دهید.

هم میاندوره و هم پایان دوره

آیا استفاده از شماره دیگر واضافه کردن آن در همراه من و استفاده از خدمات آن ازاین برنامه مقدور است؟

هیچ امکانی برای افزودن شماره در اپلیکیشن همراه من وجود نخواهد داشت؛ فقط در صورتی میتوانید که شماره مورد نظر در اپراتور همراه اول به نام شما باشد در اینصورت می توانید از طریق حساب کاربری «همراه من» شماره مورد نظر را انتخاب نموده و از خدمات همراه من برای آن شماره جدید استفاده نمایید.

هرگاه خواستید از خدمات همراه من شماره دیگر که درحال استفاده از آن هستید استفاده نمایید، لطفا از منوی سمت راست اپلیکیشن «همراه من» گزینه "خروج از حساب کاربری" را انتخاب نموده و برای شماره مورد نظر، مجدد در همراه من ثبت نام نموده و کد تایید ارسال شده به شماره مورد نظر را وارد نمایید.

آیا می شود در صورت فراموش کردن رمز ورود به پرتال همراه من انجام شود؟ بازیابی رمز چگونه انجام میگیرد؟

برای جواب باید بدانید که در پرتال «همراه من»، هیچ نیاز به تعیین و ورود با رمز ثابت نمی باشد؛چرا که باهر بار ورود به پرتال «همراه من»، شماره همراه اول خود را وارد می نمایید و بر روی دکمه دریافت کد یکبار مصرف کلیک کنید، کد یکبار مصرف دریافتی راگرفته سپس وارد نموده و دکمه ورود به سایت را انتخاب نمایید و وارد برنامه همراه من میشوید.

اگر سیم کارت جدید همراه اول خریداری کردید وبرای ثبت نام آن در برنامه همراه من مشکلی پیش بیاید، چه کاری باید انجام دهید؟

باید اجازه دهید از زمان فعالسازی و دایرشدن سیم کارت همراه اول خود مدت 24 ساعت بگذرد ،اما چنانچه پس از 24 ساعت شما همچنان مشکل برای ثبت نام و استفاده از حساب کاربری «همراه من» وبرقراری آن داشتید با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و به کارشناسان مربوطه و پاسخگو متصل شوید

مشترکین همراه اول باید بدانند که آیا از طریق اپلیکیشن همراه من می توانند pin و puk را دریافت کنند؟

باید گفت بله ، وازاین طریق به جهت دریافت PIN و PUK می توانند از طریق اپلیکیشن «همراه من» ازطریق منوی سمت راست، گزینه سیم کارت های من و از طریق پرتال «همراه من» از منوی سمت چپ گزینه PIN/PUK را انتخاب نمایند.

برنامه ی همراه من بر روی سیستم گوشی ها کاملا رایگان نصب می شود و قابلیت اینکه برای حفظ حریم شخصی خود بر روی آن قفل بگذارید را هم دارد .به اینصورت که وارد سیستم که شدید از منوی سمت راست به بخش تنظیمات وارد می شوید وگزینه ی امنیتی را انتخاب میکنید و این اپلیکیشن را قفل میکنید.

با وجود نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من مشترکین عزیز چگونه می توانند اقدام به فعالسازی هدیه تولد خود کنند؟

برای فعالسازی هدیه تولد، ابتدا بای وارد اپلیکیشن «همراه من» شوید و گزینه طرح های تشویقی را انتخاب کرده سپس هدیه تولد را انتخاب نمایید.

ازجمله امکانات ویژه برای مشترکین عزیزی که برنامه همراه من رانصب نموده اند اینکه خرید بسته های پیامکی، بسته های مکالمه و همینطور بسته های اینترنتی را فراهم نموده است که باورود به برنامه و انتخاب گزینه های بسته های جدید میتوانید ازآن استفاده نمایید.

به ازای هر یک از شماره های به نام خود می توانید بسته اینترنت هدیه 10 گیگابایت 3 روزه را به صورت رایگان فعال نمایید.

در ازای نصب اپلیکشن جدید همرا اول به هر یک از شماره هایی که به نام خود دارید به عنوان هدیه بسته اینترنتی 10 گیگابایت 3 روزه را به صورت رایگان می توانید فعال نمایید.

در ازای نصب اپلیکشن جدید همرا اول به هر یک از شماره هایی که به نام خود دارید به عنوان هدیه بسته اینترنتی 10 گیگابایت 3 روزه را به صورت رایگان می توانید فعال نمایید.

و اینکه برای استفاده از این بسته هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.

برای نصب اپلیکیشن همرا من برای گوشی های اندروید هم ازطریق گوگل پلی و هم کافه بازار می شود اقدام کرد حتی باشماره گیری #۱۱۱۱* نیز میتوانید اقدام نمایید.