نمایش مطلب

خرید سیم کارت اقساطی ۰۹۱۲ خرید سیم کارت اقساطی ۰۹۱۲ خرید سیم کارت اقساطی ۰۹۱۲
خرید سیم کارت اقساطی ۰۹۱۲

خرید سیم کارت اقساطی ۰۹۱۲

سیم کارت قسطی ۰۹۱۲

دریافت تسهیلات بر روی سیم کارت ۰۹۱۲

مرکز معتبر خرید سیم کارت

برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ بصورت اقساط چند موضوع را مورد توجه قرار دهید

۱-حتما در مراکز معتبر که جواز کسب دارند این کار را انجام دهید

۲-حضور مالک اصلی سیم کارت یا نماینده قانونی آن الزامی میباشد با کارت شناسایی معتبر

۳-از مالک سیم کارت یا نماینده قانونی آن قرارداد دریافت کنید

۴-مبلغ اقساط سیم کارت خود را تنها به حساب مالک اصلی یا نماینده قانونی سیم کارت واریز نمایید

۵-دقت کنید از تعویض سیم کارت و نقل و انتقال آن ۲۰ روز گذشته باشد

۶-حتما در قرارداد دقت کنید متن آن به زیان شما چاپ نشده باشد بهترآنکه قبل از اقدام حتما با شخصی که در زمینه خرید و فروش  سیم کارت تجربه دارد مشورت نمایید 

خرید سیم کارت 0912 بصورت اقساط امروزه بهترین راه سرمایه گذاری میباشد چراکه هم شما از سیم کارت استفاده میکنید و هم زودتر از زمانی که وجحه خرید سیم کارت را داشته باشید صاحب سیم کارت 0912 میشوید و همیشه اینطور بوده است که زمانی که اقساط شما تمام میشود قیمت سیم کارت شما در بازار گران شده است و شما میبینید که حتی مبلغ بیشتری را که بابت اقساط سیم کارت پرداخت کرده اید را با بالا رفتن قیمت سیم کارت جبران کرده اید و خط شما ارزشش بیشتر شده است بطور کلی شما اگر از مرکز معتبر سیم کارت اقساط خرید کنید  سیم کارت شما دارای ارزش افزوده میشود و قیمتی به مراتب بالاتر از چیزی که در قرار داد پرداخت کرده اید را دارا میشوید حال اگر این سیم کارت را با مشاوره تخصصی خرید کنید 30% دوباره بیشتر سود خواهید کرد چراکه یک سیم کارت رند یا نسبتا رند بابالا رفتن قیمت سیم کارت قیمتی به مراتب بالاتر پیدا میکند ما از سال 1378 که بصورت تخصصی در صنف فعالیت میکنیم همیشه مشتریانمان بخاطر اعتمادی که کرده اند خوشنود میباشند و شما هم میتوانید با یک خرید خوب جزو مشتریان همیشگی ما باشید امیدواریم مطالب نوشته شده کمکی به افزوده شدن اطلاعات شما کرده باشد

پیشنهاد سیم کالا به شما کاربران محترم 

با در دست داشتن اصل کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید به یکی از فروشندگان سایت سیم کالا مراجعه نمایید و بعد از مشورت  با ایشان براحتی خرید سیم کارت خود را انجام دهید

معمولا عده ای از افراد هستند که تمایل دارند لاکچری زندگی کنند و به عبارتی زندگی لوکسی داشته باشند.

به همین دلیل تمایل دارند بجز کالاهای خوب و لوکس شماره های رند و یاخاص داشته باشند.

بی تردید اولین نظر این اشخاص درنظر گرفتن پیش شماره های رند و خاص می باشد که طبعا قیمت آنها بیشتراز خطوط معمولی می باشد.

این نوع شماره ها هم قیمت بالاتری دارند و هم همواره رشد قیمتی بیشتری خواهند کرد.

پس بنابراین برای خرید اقدام میکنند و فقط دوراه وجود دارند برای پرداخت هزینه های این خطوط :

اولین روش که حضوری و پرداخت کامل مبلغ می باشد که بی شک میتوانیم بگوییم که با گذشت هرلحظه در این بازار با این نوسانات قیمتی که وجود دارد این نوع فروش شامل سود خیلی بهتری خواهدبود.

دومین روش برای خرید خطوط رند روش اقساطی می باشد که امروزه بیشترین استقبال را از طرف مشتریان داشته است.

شما ابتدا خط را انتخاب کرده و سپس بانوشتن قرارداد فی مابین توافق کامل را جاری میکنید و سپس مبلغی بابت پول پیش پرداخت نموده و مابقی مبلغ را اقساطی پرداخت خواهید کرد.

این روش دوم دارای حسن خوبی میباشد اینکه نگران تغییر قیمت آن تا آخرین قسط خود نخواهید بود چرا که شما بر سر قیمت به یک تفاهم کامل رسیده اید.

حسن دیگر این روش اقساطی این است که حتی بادرنظر گرفتن مبلغ اقساط ، بعدازپایان اقساط با درنظر گرفتن نوسانات بازار از نظر رشد اقتصادی این شماره های رند و خاص شما بازهم سود شامل حالتان شده است.

باتوجه به دلایلی همچون نوسانات ویا در اصل افزایش قیمتها به شکل نجومی ، خیلی از افراد از خرید سیم کارت دائمی منصرف می شوند.

بادرنظر گرفتن تفاوت قیمتها در شماره های رند و غیر رند طبیعتا برای خرید سراغ شماره هایی باقیمت مناسب میروند که این شماره ها معمولی تر بوده و رند محسوب نمی شوند.

بنابراین در این شرایط خرید اقساطی سیم کارت مهم جلوه خواهد کرد .

مثلا افرادی که به تازگی کسب و کاری برای خود دست وپا کرده اند به دنبال روش هایی برای تبلیغ جدی تر هستند و بدون شک داشتن خطی باپیش شماره رند جزو روشهای خوبی برای تبلیغ می باشد .

برای خرید این خطوط نیازی نیست شرایط خرید نقدی رافراهم کنید شما میتوانید از طریق سایت سیم کالا گران ترین هارا با شرایط اقساط تهیه نمایید.

چرا که اولین مزیت این خطوط رند این است که براحتی در ذهن همه مخاطبین شما ثبت می شود و بی شک برای کار مفید خواهد بود.

دومین مزیت اینست که اکنون موقعیتی نداریم که بخواهیم پول و سرمایه ی خود را ثابت نگهداریم بلکه باید به نوعی از آن استفاده کنیم که هرلحظه شامل رشد و پیشرفت شود تا سرمایه از دست رفته نباشد.

روش خرید سیم کارت چه برای شرایط نقدی و چه برای شرایط اقساطی کاملا جنبه ی سرمایه گذاری دارد و شما اطمینان دارید که سرمایه ی خود را دور نریخته اید و حتی از آن بهترین استفاده راهم کرده اید.

برای توضیحات بیشتر اینجا کلیک نمایید

شماره تماس کارشناسان ما

021-88815374

09121202122